СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
ЗМІСТ
1. ВСТУП
2. ПАСПОРТ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ
3. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗДО
4. МЕТА, ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ
5. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ
5.1. Формування іміджу сучасного закладу
5.2. Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти
5.3. Підвищення рівня професійної компетентності та майстерності педагогічних працівників
5.4. Система управлінської діяльності. Стратегія і планування в ЗДО
5.5. Наступність взаємодії закладу з батьками вихованців
5.6. Модель громадсько-активного закладу
6. ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ
1. ВСТУП
Стратегія розвитку Тульчинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 2 визначає основні напрями, пріоритети, завдання та їх реалізацію засобами кадрової, соціальної політики, управлінням і фінансуванням, структурними і змістовними змінами в розвитку освітньої системи ЗДО.
Планування розвитку освітньої системи до 2027 року зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності закладу освіти, вирішення стратегічних завдань в нових економічних і соціокультурних умовах.
Дошкільна освіта є самостійною системою, обов’язковою складовою освіти в Україні, яка гармонійно поєднує сімейне і суспільне виховання. Як перша ланка освіти, яка спрямовує розвиток дитини протягом життя, вона має гнучко реагувати на сучасні соціокультурні запити, допомагати дитині реалізувати свій природний потенціал, орієнтуватися на загальнолюдські й національні цінності.
Збереження самоцінності дошкільного дитинства, забезпечення наступності між дошкільною і початковою освітою передбачає зміцнення авторитету та іміджу закладу, де створені умови для самореалізації кожної особистості.
Враховуючи основні напрямки та шляхи реалізації Концепції розвитку дошкільної освіти, положення Національної доктрини розвитку освіти, принципи реалізації Стандарту дошкільної освіти, Концепції Нової української школи увага педагогів все більш фокусується на створенні моделі закладу дошкільної освіти, як відкритої цілеспрямованої соціальної системи, яка використовує в своїй діяльності загальні закономірності сучасного менеджменту.
Визнання необхідності свідомого управління змінами, їх передбачення, регулювання, пристосування до зміни зовнішніх умов, прискорює процес оновлення діяльності в ЗДО. Тому питання суттєвих змін до деяких підходів до планування діяльності закладу освіти потребує значного корегування. Потребує оновлення навчальної бази закладу, поширення використання інтерактивних форм впливу на педагогічний процес, організація освітньо-виховного процесу дітей за методиками та технологіями, які активізують розумову діяльність
Найактуальнішого змісту набуває співпраця усіх учасників освітньо-виховного процесу. Заохочення батьків брати активну участь в освітньому процесі, узгодження понять, цінностей педагогічної позиції, досягнення єдності педагогічних впливів на дитину в родині та закладі дошкільної освіти є основними позиціями на яких необхідно будувати сумісну роботу.
Перспектива розвитку спрямована у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості закладу дошкільної освіти, зумовлює модернізацію факторів, від яких залежить якість освітнього процесу, зміст, методи, форми навчання і виховання, наступність дошкільної і шкільної ланки, система контролю і оцінювання, управлінські рішення, взаємовідповідальність учасників освітнього процесу.
2. ПАСПОРТ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ
Назва |
Програма розвитку Тульчинського ЗДО (ясла-садок) № 2 |
Підстава для розробки Стратегії |
Необхідність удосконалення змісту діяльності навчального закладу |
Нормативно-правова база |
· Конституція України; · Закони України: - «Про освіту», - «Про дошкільну освіту». - «Про охорону дитинства»; - «Про захист персональних даних». · Розпорядження Кабінету Міністрів України:від 27.08.2010 № 1721-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року»; · Накази Міністерства освіти і науки України: - від 13.09. 2010 № 868 «Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 785»; - від 01.10.2010 № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти». |
Розробники Стратегії |
Тульчинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 2 Тульчинської міської ради Вінницької області |
Авторський колектив |
Директор ЗДО – Кічка Надія Василівна Вихователь-методит – Макарова Наталія Миколаївна |
Учасники програми |
Трудовий колектив Тульчинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 2, навчальні заклади міста, медичні установи, засоби масової інформації, громадські організації та сім’ї вихованців закладу. |
Мета |
Провідною метою є підвищення якості дошкільної освіти, як найважливішого ресурсу, що сприяє максимальному розкриттю потенціалу кожної дитини та її майбутнього у всіх сферах життєдіяльності. |
Завдання |
– забезпечення максимально сприятливих умов для формування у вихованців ключових компетентностей в освітньо-виховної діяльності; – створення безпечних умов, забезпечення психолого-педагогічного та медичного супроводу з організації життєдіяльності дошкільників в умовах закладу; – підвищення якості та ефективність освітнього процесу шляхом впровадження в практику роботи інноваційних та комп’ютерно-орієнтованих технологій; – здійснення інтегрованого підходу до організації змісту та процесу дошкільної освіти який забезпечує формування цілісної реалістичної картини світу дитини, основ світогляду; – удосконалення професійної компетентності педагогів як в умовах дошкільного закладу так і в системі підвищення кваліфікації; – модернізація матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти; – створення, відповідно до вимог часу, методичного забезпечення закладу; – удосконалення механізму моніторингу освітнього процесу; – формування комплексної національно-орієнтованої системи виховання дітей дошкільного віку; – забезпечення наступності дошкільної і шкільної ланок в контексті Нової української школи, педагогічного співробітництво зі школою з питань адаптації вихованців закладу до умов шкільного навчання; – створення соціально-педагогічного партнерства громади та всіх учасників освітнього процесу. |
Терміни реалізації |
2022 – 2027 роки |
Структура Стратегії |
1. Вступ 2. Паспорт Стратегії розвитку 3. Інформаційно-аналітична довідка про діяльність ЗДО 4. Мета, основні завдання та очікувані результати Стратегії розвитку. 5. Шляхи реалізації Стратегії розвитку. 6. Етапи реалізації Стратегії. |
Ресурсне забезпечення |
Розробка та реалізація механізмів залучення додаткових фінансових та матеріальних ресурсів з метою удосконалення матеріально-технічної та методичної бази закладу; підвищення ефективності надання освітніх послуг, формування іміджу закладу. |
Загальні характеристики Тульчинського ЗДО (ясла-садок) № 2 |
Повна назва закладу Тульчинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №2 Тульчинської міської ради, Вінницької області Юридична адреса закладу: 23600, Вінницька обл., Тульчинський р-н, м. Тульчин, вул. Відродження, 17 Електронна адреса: berizka-dnz2@ukr.net Адреса сайту: http://dnz2.tuedu.vn.ua Директор закладу – Кічка Надія Василівна. Площа земельної ділянки: 2050 кв. м. Площа будівлі: 3188,5 кв. м. Проектна потужність ЗДО 220 дітей. Штатний розпис відповідає вимогам типового. Кількість працівників педагогічних 18, обслуговуючого персоналу 24. Заклад працює за фізкультурно-оздоровчим спрямуванням. |
Основні етапи реалізації Стратегії |
І. Концептуально-організаційний -2022 -2023 рр. II. Реалізація плану -2023 - 2025рр. III. Набуття досвіду – 2025-2026 рр. IV. Узагальнення результатів -2026 -2027 рр. |
Проекти з реалізації Стратегії розвитку |
1.Формування іміджу сучасного закладу 2.Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти 3.Підвищення рівня професійної компетентності та майстерності педагогічних працівників 4.Система управлінської діяльності. Стратегія і планування в ЗДО 5.Модель громадсько-активного закладу |
Очікувані результати |
– раціональне використання інноваційних педагогічних технологій, методик, програм, розробка власних педагогічних технологій, що сприятимуть підвищенню якості знань дошкільників; – підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі; – модернізація матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти; – активна участь громадськості та батьків у формування освітнього простору ЗДО; – становлення компетентностей дошкільників в різних видах дитячої діяльності, формування життєвої компетентності через наскрізні вміння, необхідні для продовження освіти в школі; – ціннісне ставлення дошкільників до природи, культури, соціуму, високий рівень морально-духовного розвитку; – сформованість свідомого ставлення дітей до власного здоров’я; – підвищення рівня професійної підготовки педагогічних працівників, зміна якісного складу за освітою та за кваліфікаційними категоріями; – взаємодія педагогів дошкільного закладу з батьками як активними учасниками освітнього процесу. |
Контроль, корекція й оцінювання програми |
Системний моніторинг реалізації Програми та її фінансування; участь батьків і громадськості у незалежному оцінюванні якості освіти |
3. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗДО
Інформація про заклад дошкільної освіти
Повна назва закладу |
Тульчинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №2 Тульчинської міської ради, Вінницької області |
Юридична адреса закладу |
23600, Вінницька обл., Тульчинський р-н, м. Тульчин, вул. Відродження, 17 |
Електронна адреса |
berizka-dnz2@ukr.net |
Адреса сайту |
http://dnz2.tuedu.vn.ua |
П.І.Б. директора закладу |
Кічка Надія Василівна |
Дата заснування закладу |
1972 рік |
Проектна потужність |
220 місць |
Площа земельної ділянки |
2050 кв. м. |
Площа будівлі |
3188,5 кв. м. |
Кількість груп |
7 груп: 2 групи дітей раннього віку, 1 група дітей молодшого дошкільного віку, 2 групи дітей середнього дошкільного віку, 2 групи дітей старшого дошкільного віку, |
Мова навчання |
Українська |
Режим роботи закладу |
Режим роботи закладу: 7:30 – 17:30. Вихідні дні – субота, неділя, святкові дні. |
У своїй діяльності дошкільний заклад керується:
- Освітня діяльність у закладі дошкільної освіти у 2022-2023 н. р. буде організована відповідно до:
- Закон України «Про освіту»;
- Закон України «Про дошкільну освіту»;
- Закон України «Про охорону дитинства»
- Наказами Міністерства освіти і науки України
- Конституцією України
- Базовий компонент дошкільної освіти в Україні (нова редакція від 12.01.2021 р. Наказ МОН України №33);
- Положення про дошкільний навчальний заклад, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 р. №305;
- Статут закладу.
Кадрове забезпечення
Заклад дошкільної освіти повністю укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом. Педагогічні кадри мають повну вищу, неповну вищу, базову освіту за відповідною спеціальністю.
Загальна кількість працівників складає 42 особи, з них – 18 педагогічних працівників, 1 – медичний працівник та 23 особи обслуговуючого персоналу.
Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників
Посада |
Категорія |
Пед. звання |
||||
Спеціаліст вищої категорії |
Спеціаліст І категорії |
Спеціаліст ІІ категорії |
Спеціаліст |
Без категорії |
||
Директор |
1 |
|
|
|
|
|
Вихователь-методист |
|
|
|
1 |
|
|
Практичний психолог |
|
|
|
1 |
|
|
Музичний керівник |
|
|
|
|
|
1 |
Вихователь |
1 |
3 |
|
2 |
7 |
|
Всього |
2 |
3 |
- |
5 |
7 |
1 |
Інноваційна діяльність у закладі освіти
Для підвищення якості освітнього процесу у закладі дошкільної освіти запроваджуються:
інноваційні освітні технології:
· методика навчання дітей математики за допомогою Блоків З. Дьєнеша
· робота з паличками Дж. Кюізенера
· Методика «6 цеглинок LEGO»
інноваційні здоров’язбережувальні технології:
· «Театр фізичного розвитку та оздоровлення» М. Єфименка
· Фітбол-гімнастика
· Степ-аеробіка
· Пісочна терапія
· Зорова гімнастика
· Пальчикова гімнастика
· Використання елементів китайської оздоровчої гімнастики у-шу
· Самомасаж
· Спортивні вправи з аероскакалками.
4. МЕТА, ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ
Мета стратегії розвитку закладу
Провідною метою є підвищення якості дошкільної освіти, як найважливішого ресурсу, що сприяє максимальному розкриттю потенціалу кожної дитини та її майбутнього у всіх сферах життєдіяльності. Шляхом залучення бюджетних та позабюджетних коштів створити умови для функціонування розвитку дошкільної освіти, яка забезпечує реалізацію прав громадян на здобуття дошкільної освіти, реалізацію особистісно – орієнтованої моделі, формування життєвої компетентності, базових компетентностей особистості, розумової, емоційної, соціальної зрілості дошкільника, створення умов для гармонійного розвитку кожної дитини відповідно до її природних задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, удосконалення науково – методичної та функціональної підготовки працівників.
Основні завдання стратегії розвитку
– забезпечення максимально сприятливих умов для формування у вихованців ключових компетентностей в освітньо-виховної діяльності;
– створення безпечних умов, забезпечення психолого-педагогічного та медичного супроводу з організації життєдіяльності дошкільників в умовах закладу;
– здійснення особистісно-орієнтованого підходу у становлення особистості дошкільника, реалізації його інтелектуальних, культурних і творчих можливостей шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій, методик, програм та комп’ютерно-орієнтованих технологій;
– підвищення якості та ефективність освітнього процесу шляхом впровадження в практику роботи інноваційних та комп’ютерно-орієнтованих технологій;
– здійснення інтегрованого підходу до організації змісту та процесу дошкільної освіти який забезпечує формування цілісної реалістичної картини світу дитини, основ світогляду;
– удосконалення професійної компетентності педагогів як в умовах дошкільного закладу так і в системі підвищення кваліфікації;
– модернізація матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти;
– створення, відповідно до вимог часу, методичного забезпечення закладу;
– удосконалення механізму моніторингу освітнього процесу;
– формування комплексної національно-орієнтованої системи виховання дітей дошкільного віку;
– забезпечення наступності дошкільної і шкільної ланок в контексті Нової української школи, педагогічного співробітництво зі школою з питань адаптації вихованців закладу до умов шкільного навчання;
– створення соціально-педагогічного партнерства громади та всіх учасників освітнього процесу.
Очікувані результати:
– раціональне використання інноваційних педагогічних технологій, методик, програм, розробка власних педагогічних технологій, що сприятимуть підвищенню якості знань дошкільників;
– підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;
– створення SMART- закладу, систематичне включення ІКТ в освітній процес ЗДО;
– модернізація матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти;
– активна участь громадськості та батьків у формування освітнього простору ЗДО;
– становлення компетентностей дошкільників в різних видах дитячої діяльності, формування життєвої компетентності через наскрізні вміння, необхідні для продовження освіти в школі;
– ціннісне ставлення дошкільників до природи, культури, соціуму, високий рівень морально-духовного розвитку;
– сформованість свідомого ставлення дітей до власного здоров’я;
– підвищення рівня професійної підготовки педагогічних працівників, зміна якісного складу за освітою та за кваліфікаційними категоріями;
– взаємодія педагогів дошкільного закладу з батьками як активними учасниками освітнього процесу.
5. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ
5.1. Формування іміджу сучасного закладу
Мета: задоволення потреб кожної дитини в догляді, безпеці, відчутті належності, повазі та надання можливості відчувати себе частиною спільноти і розвивати її.
– Зробити дизайн освітнього середовища закладу освіти функціональним, який дозволяє максимально ефективно використовувати приміщення та територію закладу в освітньому процесі, шляхом ефективної взаємодії з громадскою спільнотою, що сприяє успішному реформуванню закладу та формуванню громадянських і соціальних компетентностей педагогів, вихованців та батьків, участі у проектах різних рівнів, залучення громадської спільноти до реалізації проектів.
– Створювати безпечні умови для праці колективу ЗДО та перебування вихованців в закладі шляхом удосконалення матеріально-технічної бази;
– Створювати умови для здорового харчування, враховуючи нормативні документи МОЗ України та впровадженням системи НАССР.
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Викона-вець |
1. |
Забезпечити належні санітарно-гігієнічні умови в закладі освіти для догляду, виховання, навчання та розвитку дітей |
2022-2027 |
Всі учасники освітнього процесу |
2. |
Забезпечити нагляд за технічним станом, безпечною та економічною експлуатацією теплового господарства |
2022-2027 |
Завгосп |
3. |
Щорічно проводити перевірку захисного заземлення, опору ізоляції, засобів індивідуального захисту |
2022-2027 |
Завгосп |
4. |
Щорічно проводити повірку, перезарядку засобів пожежогасіння. |
2022-2027 |
Завгосп |
5. |
Забезпечувати реалізацію Закону України «Про дошкільну освіту» у частині забезпечення обов’язковості здобуття дошкільної освіти дітьми п’ятирічного віку. Здійснювати зарахування дітей до закладу освіти відповідно до норм та правил. |
2022-2027 |
Всі учасники освітнього процесу |
6. |
Забезпечувати системну організаційно-методичну та роз’яснювальну роботу серед працівників щодо надання права на освіту дітям з особливими потребами. |
2022-2027 |
Вихователь-методист |
7. |
Проводити атестацію робочих місць за умовами праці (1 раз на п’ять років) |
2022-2027 |
Атестаційна комісія І та ІІ рівнів |
8. |
Здійснення інформування педагогічної та батьківської громадськості про міжнародну методику ECERS-3 – інструмент оцінювання якості дошкільної освіти За підтримкою ЮНІСЕФ. |
2023–2024 |
Всі учасники освітнього процесу |
9. |
Забезпечити умови ефективної реалізації Базового компоненту дошкільної освіти шляхом участі у навально-практичних тренінгах для закладів дошкільної освіти. |
2022-2027 |
Всі учасники освітнього процесу |
10. |
Впроваджувати в педагогічний процес здоров’язберігаючі технології: степ-аеробіки, етюди психогімнастики, глайдінг, елемени національного українського спорту. |
2022-2027 |
Всі учасники освітнього процесу |
11. |
Забезпечити проведення планових медичних профілактичних оглядів працівників закладу. |
2022-2027 |
Медична сестра |
12. |
Забезпечувати раціональне, збалансоване харчування дітей в дошкільному закладі з дотриманням рекомендованих норм харчування та врахування віку дітей. |
2022-2027 |
Всі учасники освітнього процесу |
13. |
Здійснювати контроль за якістю харчування та медичного обслуговування дітей різних вікових категорій, відповідно до потреб розвитку. |
2022-2027 |
Адміністра-ція |
14. |
Забезпечити харчування дітям пільгових категорій. |
2022-2027 |
Адміністра-ція |
5.2. Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти
Мета: застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів набутих компетенцій кожного здобувача освіти.
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Виконавець |
1. |
Здійснювати аналіз результатів і динаміки навчальних досягнень вихованців, якість підготовки до навчання в школі. Брати участь в роботі з наступності дошкільного закладу та початкової школи в умовах освітньої реформи «Нова українська школа». |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
2. |
Оцінювати навчальні досягнення вихованців з метою виявлення творчих та обдарованих дітей та індивідуальної роботи. |
2021-2026 |
Педагогічні працівники |
5.3. Підвищення рівня професійної компетентності та майстерності педагогічних працівників
Мета:
– створення сприятливих умов для підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності, творчої ініціативи та самовдосконалення педагогічних працівників;
– надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо організації освітньої роботи з дошкільниками;
– оновлення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в закладі дошкільної освіти;
– впровадження інноваційних методик, технологій, програм в практику роботи з метою забезпечення ефективності освітнього процесу.
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Виконавець |
1. |
Впроваджувати систему методичних заходів спрямованих на підвищення рівня професійної компетентності, творчих можливостей педагогів. |
2022-2027 |
Вихователь-методист |
2. |
Активно використовувати та впроваджувати педагогам інноваційні педагогічні технології спрямовані на формування ключових компетенцій і наскрізних умінь вихованців відповідно до Базового компоненту. |
2022-2027 |
Директор, вихователь- методист, педагогічні працівники |
3. |
Створити психологічно комфортне середовище яке забезпечує конструктивне спілкування учасників освітнього процесу та сприяє формуванню їх взаємної довіри. |
2022-2027 |
Адміністрація |
4 |
Забезпечити проходження педагогічними працівниками закладу підвищення кваліфікації відповідно плану. |
2022-2027 |
Вихователь-методист |
5 |
Педагогічним працівникам навчального закладу брати участь у конкурсах, педагогічних радах, семінарах-практикумах та інших видах діяльності. |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
6 |
Обговорювати звіти педагогів про результати підвищення кваліфікації на засіданнях педагогічної ради. |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
7 |
Здійснювати атестацію педагогічних працівників відповідно до Типового положення про атестацію. |
2022-2027 |
Атестаційна комісія |
8 |
Мотивувати працівників до якісної роботи, через систему матеріального та морального заохочення. |
2022-2027 |
Адміністрація |
5.4. Система управлінської діяльності. Стратегія і планування в ЗДО
Мета: створити та підтримувати атмосферу довіри, інформаційної прозорості, конструктивної співпраці між учасниками освітнього процесу та громадою.
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Виконавець |
1 |
Здійснювати річне планування та від-стеження його результативності відповідно до стратегії розвитку та з урахуванням освітньої програми закладу. |
2022-2027 |
Вихователь-методист |
2 |
Щорічно здійснювати самооцінювання якості освітньої діяльності. |
2022-2027 |
Вихователь-методист |
3 |
Розподілити обов’язки та повноваження між адміністрацією закладу освіти для забезпечення ефективного управління закладом освіти. |
2022-2027 |
Адміністрація |
4 |
Утримувати у належному стані будівлі, приміщення, обладнання закладу освіти . |
2022-2027 |
Завгосп |
5 |
Створити у закладі інформаційного забезпечення (документообіг) та автоматизоване середовище для роботи з документацією. |
2023-2027 |
Адміністрація |
6 |
Створити умови для формування відкритого освітнього середовища через залучення учасників освітнього процесу до різноманітних суспільно значущих заходів поза межами закладу: фестивалі, екскурсії, відвідування установ культури. |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
7 |
Оприлюднювати інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах. |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
5.5. Наступність взаємодії закладу з батьками вихованців
Мета:
– досягнути єдиного освітнього простору «ЗДО та родина»;
– створити соціально-відповідальну позицію закладу у пошуку нових підходів у роботі з батьками;
– формувати педагогічну культуру батьків;
– забезпечити активну участь батьків у роботі закладу дошкільної освіти;
– формувати соціально-відповідальну позицію педагогічних працівників із питань організації взаємодії закладу та родини;
– виховати здорову, соціально адаптовану людину з високим духовним, інтелектуальним, творчим, потенціалом.
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Виконавець |
1. |
Створення банку науково-методичної інформації з проблем родинного виховання |
2022-2027 |
Вихователь-методист |
2. |
Визначення рівня та підвищення психолого–педагогічної культури батьків |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
3. |
Працювати над поширенням серед батьків психолого-педагогічних знань. |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
4. |
Поглиблювати уявлення членів родин про сучасні освітні завдання, на узгодження позицій очікування педагогів і батьків |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
5. |
Пошук технологій побудови позитивного спілкування педагогів і батьків |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
6. |
Залучення батьків до участі в освітньому процесі |
Протягом року |
Педагогічні працівники |
7. |
Виявлення позитивного досвіду родинного виховання та його розповсюдження засобами інформаційних ресурсів |
2022-2027 |
Вихователь-методист |
8. |
Створення атмосфери співробітництва і співтворчості, встановлення партнерських відносин в професійному |
2022-2027 |
Директор, педагогічні працівники |
5.6. Модель громадсько-активного закладу
Мета: виховання громадянина сучасного суспільства та його підготовка до життя та діяльності у демократичному суспільстві.
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Виконавець |
1 |
Увага приділяється роботі з місцевою громадою, працівниками закладу та мешканцями. Розробити заходи співпраці. |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
2 |
Заклад сприяє вільному обміну думками, займається оцінкою потреб та бере участь у прийнятті рішень, а також забезпечує зворотній зв’язок, що стосується цих дій, з боку громади. |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
3 |
Відкритість і співпраця, наголос на розвиток, спілкування і обмін ідеями. |
2022-2027 |
Педагогічні працівники |
6. ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ
І. Концептуально-організаційний – 2022 -2023 рр.
II. Реалізація плану – 2023 - 2025рр.
III. Набуття досвіду – 2025-2026 рр.
IV. Узагальнення результатів – 2026 -2027 рр.
-
Warning: include(/home/tuedu/dnz2/www/mycode/СТРАТЕГІЯ.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuedu/dnz2/www/templates/school/template.php on line 101
Warning: include(): Failed opening '/home/tuedu/dnz2/www/mycode/СТРАТЕГІЯ.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /home/tuedu/dnz2/www/templates/school/template.php on line 101
Навігація
- Головна
- Новини
- Основні напрямки діяльності
- Про дошкільний заклад
- Адміністрація закладу
- Наш колектив
- Інформаційна відкритість закладу
- Галерея
- Методична сторінка
- Медичне обслуговування в ЗДО
- Для вас, батьки
- Спонсорська та благодійна допомога
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Контакти
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Новини
12 січня 2021 року прийняли участь в конкурсі на краще новорічно-різдвяне оформлення закладів освіти і прилеглих до ...
Контакти
Адреса: 23600, Вінницька обл., Тульчинський район, м.Тульчин, вул.Відродження ,17
Тел.: 2-33-80
Email: dnz2@tuedu.vn.ua
Email: berizka-dnz2@ukr.net